HR иновации с sHRedy на "Employer Branding“

09/02/2021

Първото легитимно електронно трудово досие sHRedy ще бъде партньор на третото издание на онлайн формата с бизнес истории и споделяне на опит от големи компании “Employer Branding REstart”, което ще се проведе на 20 януари 2021 г.

Форумът е под наслов „Vol.3 Disruption in Transformation“ и ще засегне актуални теми, разискващи нуждата да сме винаги “свързани” и в крак с дигиталните времена, както и последиците от “прекъсванията” на организационно, комуникационно и техническо ниво. Ще бъдат разгледани новостите в сферата на Човешките ресурси – дигитализацията и възможностите за оптимизиране и автоматизиране на процесите; теми като „Гъвкаво управление“ и „Управление на промените“; „Комуникация, промени и адаптация“, „Геймификация при трансформации и иновации“ и др.

Иновативният софтуер sHRedy, който напълно законово дигитализира всички процеси, свързани с трудовите правоотношения и елиминира изцяло хартията между Работодател и служител, ще бъде представен в панела „HR Иновации: дигитални досиета и автоматизации“ от Юлиян Маслянков, изпълнителен директор на стартъпа HRM Solutions, създал електронното трудово досие. Участниците ще могат да се запознаят отблизо с работата на софтуера и да задават своите въпроси, както и да научат повече за възможностите за имплементиране на зеленото решение в работата си.

Регистрация за уебинара можете да направите тук: https://event.gg/15005/

Повече информация за събитието и sHRedy можете да следите във Фейсбук: sHRedy: https://www.facebook.com/shredy.bg

Employer Branding REstart v.3: Disrupted in Transformation: https://www.facebook.com/events/921229071735922

И в Linkedin: sHRedy: https://www.linkedin.com/company/68714257

Юлиан Маслянков е сериен предприемач с над 25 години професионален опит в изграждане на иновативни решения за ентърпрайс клиенти. Притежава опит в големи международни компании и стартъпи, а сред сферите му на компетенции са: Застраховане и пенсионно осигуряване, здравно застраховане, внедряване и експлоатация на ERP, CRM, HCM и BPM системи.

sHRedy е първото легитимно електронно трудово досие в България. Разработено от опитния екип на Ти Би Ай Инфо АД – консултантска компания в ИТ сферата, с 18-годишен опит е предимно във финансовата небанкова сфера – застраховане, здравно и пенсионно осигуряване. Златен партньор на Оракъл за България, дружеството има огромен опит в областта на бизнес консултирането и имплементирането на големи eнтърпрайз решения като Oracle, SAP, Sales Force, Creatio. sHRedy е първият самостоятелен продукт на компанията, в който е вложена професионалната експертиза на екип от бизнес консултанти, софтуерни архитекти и разработчици. Оперирането на електронното трудово досие е изнесено в отделна фирма – ЕЙЧ АР ЕМ СЪЛЮШЪНС, изцяло собственост на Ти Би Ай Инфо АД и негов бранд. Дъщерното дружество е регистрирано през май 2020 г. и вече е носител на 2 награди – Първо място в категория „Безхартиен офис“ на юбилейното издание на „Зелени Оскари“ и второ място в категория „Зелена иновация“.

Като комуникационна агенция на HRM Solutions, Idea PR an Advertising реализира цялостната кампания за представянето и популяризирането на софтуера sHRedy пред широката аудитория.