CREATIO ПРЕДСТАВИ „NO-CODE PLAYBOOK“ – НАРЪЧНИК ЗА СЪЗДАВАНЕ НА БИЗНЕС ПРИЛОЖЕНИЯ ОТ ВСЯКАКВА СЛОЖНОСТ, С ПОМОЩТА НА ТЕХНОЛОГИЯТА „БЕЗ КОД“
05/10/2022
На 4 октомври 2022 г. в Бостън, Масачузетс, глобалният доставчик на обединената платформа за автоматизиране на работни процеси с максимална степен на свобода и CRM „без код“ – Creatio, представи „No-Code Playbook“ – наръчник за създаване на бизнес приложения от всякаква сложност, с помощта на технологията „без код“. Наръчникът е изготвен в съавторство на Катрин Костерева, главен изпълнителен директор на Creatio и Бърли Кавазаки, виден ръководител на софтуерни продукти.
„No-Code Playbook“ помага на организациите да възприемат ефективен, опростен и итеративен процес на разработка, като им дава възможност да създават и внедряват бизнес приложения, без нужда от екипи, със задълбочени технически познания и умения за кодиране.
„Дигиталната трансформация е в челните приоритети на организациите по целия свят и те търсят нови начини да бъдат в крак с изискванията за бизнес автоматизациите. Подходът „без код“ им позволява значително да ускорят времето, което е необходимо, за да стигнат до пазара, както и да постигнат ефективна синергия между ИТ и бизнес процесите. Написахме книгата, за да насочим вниманието към уникалната природа на разработването на приложения „без код“, с които организациите ще могат да увеличат максимално своите бизнес резултати. Ние се стремим да дадем възможност на всяка компания да се наслаждава на свободата да притежава своя автоматизация, чрез „no-code“ технологията“, заяви Катрин Костерева по време на представянето.
Употребата на No-Code Playbook се основава на три принципа: първият цели използване на „no-code“, за оформяне на изискванията и прототипа на приложението в движение; вторият – всичко, което може да бъде разработено без код, трябва да бъде разработено без код, а целта на третия принцип е възможно най-бързо достигане до крайните потребители. Наръчникът включва и подробно описание на жизнения цикъл на приложенията „без код“, който се състои от три основни фази – проектиране, пускане в употреба и ежедневно представяне на продукта. В допълнение, „No-Code Playbook“ предоставя инструменти за оценка на сложността на приложенията и прилагане на правилната стратегия за внедряването им – „Do-It-Yourself“, „Center of Excellence“ или „Fusion Team delivery“.
Creatio вярва, че „No-Code Playbook“, ще помогне за напредъка в индустрията, ще стандартизира най-добрите практики в сферата и ще увеличи внедряването на технологии „без код“ в организациите.
Представянето на наръчника се проведе изцяло онлайн, с впечатляващо виртуално шоу, към което се присъединиха хиляди дигитални лидери от целия свят. Катрин Костерева и Бърли Кавазаки представиха ключовите концепции и структурата на наръчника, предоставиха практически примери и съвети за разработване на бизнес приложения „без код“. Шоуто включваше звезден гост – Стив Возняк, иконата на Силициевата долина и съосновател на Apple, който сподели вижданията си за еволюцията на технологиите. Клиент на Creatio, Virgin Media O2 Business, показа как използва No-Code Playbook за бързо и мащабно изграждане на нови приложения.
Електронната версия на книгата вече е достъпна в Amazon и в уебсайта на Creatio. Печатната версия на книгата ще бъде налична по-късно тази година.
TBI Info, вече Sirma InsurTech, е единственият сертифициран партньор на Creatio в България. Ако желаете да научите повече за low-code/no-code решението, с което всяка бизнес идея може да бъде автоматизирана за минути, можете да се свържете с екипа ни на +359 888 313 005, или на имейл: office@sirmainsurtech.com